بارگیری...
بهترین مدل سرویس نقره عروس 2022

بهترین مدل سرویس نقره عروس 2022

خرید و انتخاب سرویس نقره عروس یکی از بخش های مهم عروسی است که لازم است نکات آن را را بدانیم تا بتوانیم خرید خوب و دلچسبی را تجربه کنیم.
انتخاب سرویس عروس از گذشته تا به امروز یکی از دغدغه‌های عروس خانم‌ها و البته یکی از شیرین‌ترین قسمت در مراسم عروسی است.
اهمیت این سرویس در روز عروسی و یا همچنین در مراسم عقد و حتی جشن‌ها و مراسمات بعد از آن برای هیچ کس پوشیده نیست. انتخاب یک سرویس نقره متناسب با بودجه شما می‌تواند گزینه‌ای مناسب و اید‌ه‌آل برای استفاده در مراسمات شما باشد.

با توجه به انواع مدل‌ها و تنوع بسیار زیاد این زیورآلات در بازار انتخاب این سرویس کمی دشوار به نظر می‌رسد.
علاوه بر این وجود تنوع رنگ‌ مانند زرد، سفید،رزگلد و جواهرات مختلف سبب ایجاد اختلاف سلیقه ای بیشتر در میان بانوان برای خرید این سرویس شده است.
در این مطلب ما قصد داریم درباره راهنمای خرید سرویس نقره عروس و همچنین نکات کلیدی برای انتخاب این سرویس صحبت نماییم. 

خواص نقره برای بدن

زیورآلاتی که از جنس نقره ساخته می شوند بسیار جذاب بوده و برای سلامت انسان بسیار مفید هستند، نقره سبب ایجاد آرامش در افراد می شود.
بعلاوه افرادی که از این فلز به عنوان زیور آلات استفاده می کنند قدرت ایمنی بالاتری دارند؛ از این رو توصیه شده است که حتما این فلز را به همراه داشته باشید.

نقره به بهبودی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست کمک می نماید. نقره بیشتر از صدها ماده ضد عفونی کننده موثرتر است و باعث از بین بردن ۶۵۰ نوع میکروب شده همچنین برای سلامتی بدن موثر بوده.

نقره به انباشته شدن انرژی در بدن کمک می نماید. به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور کمک کرده و در نتیجه استفاده از نقره به شما احساس تازگی و نیرومندی می دهد. نقره به شما کمک می کند که افکار خود را متمرکز کنید .

نکات طلایی خرید سرویس نقره عروس مشابه طلا

جواهرات را با استایل لباس خود هماهنگ کنید

ضرب المثل قدیمی "کمتر بیشتر است" در انتخاب سرویس طلای عروسی صدق می کند. آخرین کاری که عروس خانم ها می خواهند انجام دهند استفاده از جواهرات زیاد است. جواهرات نباید توجه لباس عروس را از بین ببرند. لباس عروس و جواهرات آن باید مکمل یکدیگر باشند. . شما باید همه را با هم متناسب و هماهنگ کنید
به عنوان مثال، اگر لباس عروس شما یقه شلوغ دارد، نیازی به استفاده از گردنبند ندارید. به جای گردنبند، از گوشواره های آویزان زیبا استفاده کنید تا ظاهر و احساس زیبایی داشته باشید. اگر طراحی لباس عروس شما ساده باشد، پس هر چه گردنبند خیره کننده تر باشد، زیباتر می شود. قطعات جواهرات شما فقط باید مکمل یکدیگر باشند

جواهرات را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید

 همانطور که می‌دانید سرویس نقره امکان آبکاری با طلا زرد و سفید را دارد، اگر پوست شما برنز و گندمی رنگ است می‌توانید از رنگ‌های طلایی و رزگلد و یا مدل‌هایی با سنگ و نگین‌های رنگی استفاده نمایید و اگر رنگ پوست روشنی دارید آبکاری سرویس نقره با طلا سفید جلوه بیشتری به شما می‌دهد.

انتخاب و ست کردن سرویس نقره با رنگ پوست میتواند جلوه زیباتری به سرویس شما بدهد.
البته با توجه به رنگ سفید انواع مدل های لباس عروس امروزه بسیاری از عروس‌خانم‌ها سرویس نقره طلای سفید را به سایر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند.

سرویس نقره را با یقه لباس خود ست کنید

یقه لباس عروس شما مشخص می کند که از کدام گردنبند استفاده کنید. اگر لباس شما بدون بند است، از گردنبند چوکر استفاده کنید زیرا گردن شما را به زیبایی برجسته می کند.
 از طرف دیگر، اگر لباس مجلسی شما یقه بلندی دارد، گردنبند را رها کنید و از یک جفت گوشواره آویزان استفاده کنید. اگر لباس عروس یقه دار انتخاب کرده اید، یک گردنبند آویز یا چوکر استایل شما را کامل می کند. حتی می توانید آنها را لایه لایه کنید و با گوشواره های میخی یا آویز ترکیب کنید.

سرویس نقره عروسی خود را از یک جواهرساز یا برند معتبر بخرید

هنگام خرید سرویس نقره عروسی، همیشه از یک جواهرساز معتبر و مورد اعتماد خرید کنید.
 شما نباید سرویس نقره یا جواهری را که فاقد اصالت است، از یک جواهر فروش که شهرت خوبی ندارد خریداری کنید. مطمئن شوید که جواهرات شما اصل است. به یاد داشته باشید که با گرفتن رسید و ضمانت نامه معتبر، در صورت تمایل به بازگرداندن یا تعویض جواهرات در آینده نزدیک، مشکلی نخواهید داشت.

بهترین مدل سرویس نقره عروس 2022

سرویس نقره یک انتخاب عالی و بسیار مقرون به صرفه برای تازه عروس هاست. با افزایش قیمت طلا، انتخاب ست سرویس نقره انتخاب عاقلانه ای است. ست نقره معمولاً از یک دستبند، یک گردنبند و یک جفت گوشواره تشکیل شده است. اما در برخی موارد دیگر یک حلقه اضافه شد.

سرویس نقره  عروس دارای دو رنگ سفید و طلایی است، امروزه با توجه به پیشرفت علم در صنعت جواهرسازی، ساخت و ترکیب انواع مختلفی از جواهرات، با مدل‌ها و سنگ‌های مختلف تنوع کاری را بیش‌از‌پیش کرده است. همچنین قیمت نقره، مانند طلا زیاد دست‌خوش تغییر قرار نمی‌گیرد و افت قیمت  آن‌چنانی ندارد

جواهری آریایی با بیش از 13 سال سابقه درخشان یکی از بهترین و معتبرترین جواهرساز های کشور است

مدل سرویس نقره عروس

 مدل سرویس نقره یاقوت قرمز

سرویس نقره عروس نگین برلیان

سرویس مروارید عروس

 

سرویس جواهر عروس

سرویس نقره ظریف

نظرات کاربران

نظر بدهید