بارگیری...
5 دلیل برای خرید زیورآلات نقره

5 دلیل برای خرید زیورآلات نقره

5 دلیل برای خرید زیورآلات نقره

جالب است بدانید که قدمت قدیمی ترین جواهرات در کره ی زمین مربوط به 142000 تا 150000 سال پیش است. در واقع اولین گردنبند در غاری در مراکش پیدا شده است که از 33 مهره ی صدف حلزون می باشد که ثابت می کند جواهرات همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بوده است.

انتخاب درست زیور آلات باعث می شود ظاهر شما بهتر دیده شود و شما اعتماد به نفس داشته بیشتری باشید. در واقع داشتن احساس خوب چیزی است که زیورآلات به شما می دهد. اما گاهی اوقات، انتخاب یک گردنبند یا دستبند که برای همه جا مناسب باشد و از همه مهم تر مقرون به صرفه هم باشد کار سختی است!

اینجاست که جواهرات نقره وارد می شوند. نقره یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد که به دلیل سازگاری و رنگ زیبایش بسیار خودش را در بین خانم های جوان پرطرفدار کرده است، در مقاله به 5 نکته ی کلیدی که چرا باید زیورآلات نقره بخریم خواهیم پرداخت.

ماندگاری بالای نقره

به طور میانگین عمر مفید نقره بیش از 30 سال است اما اگر از آن درست استفاده شود این اطمینان را می دهیم که عمر آن همیشگی خواهد بود و حتی شما می توانید آن را برای نوادگان خود به یادگار بگذارید. برای بالا بردن عمر مفید نقره، باید آن ها را به درستی نگهداری کنید. آن ها را دور از نور مستقیم خورشید و دور از منابع رطوبتی که می تواند باعث کدر شدن آن شود، نگهداری کنید. بعلاوه آن ها را با یک پارچه نرم و خشک به همراه پولیش نقره ای مرتباً جلا دهید.

همچنین می توانید با محلول جوش شیرین و سرکه سفید، پاک کننده ای برای نقره ی خود بسازید. خمیر دندان آب شده و مسواک نرم نیز به زیبایی نقره شما کمک می کند. صابون یکی دیگر از گزینه های جلا دهنده ی خانگی برای از بین بردن لکه های نقره است.

به یاد داشته باشید که از اسپری کردن عطرها و بادی اسپلش ها به طور مستقیم بر روی سطح جواهرات نقره خودداری کنید. دانستن همه ی این نکات به شما این امکان را می دهد که بیشترین استفاده را از زیورالات نقره ی خود ببرید و طول عمر آن را افزایش دهید.

نفره یک آلیاژ مفید

آیا می دانستید نقره خالص به خودی خود خیلی نرم است، بنابراین به اندازه کافی قوی نیستند که بتوان از آن جواهرات بادوام ساخت! اما نقره آریایی 92.5 درصد نقره خالص است و 7.5 درصد دیگر آلیاژهای فلزی در آن مخلوط شده است تا قوی تر و بادوام تر شود. نقره آریایی در برابر خراش های روزمره مقاوم است زیرا که از استحکام خوبی بهرمند است.

جواهرات نقره آریایی همان درخشندگی نقره ای رنگ را به شما می دهند که شما با خریدن جواهرات پلاتین و طلای سفید داده اید. شما بیشترین درخشندگی را دارید اما در قبال پول کمتر و در عین حال با همان عملکرد.

خرید زیورآلات نقره

نقره، زیورآلات باصرفه

طلا و پلاتیوم از زیباترین زیورآلات به حساب می آیند اما به دلیل قیمت بالای آن ها خریدن انواع آن ها سخت است. نقره، فلزی می باشد که در طبیعت بیشتر می باشد و خوب به همین دلیل قیمت آن مناسب تر است.
جواهرات آریایی یکی از به صرفه ترین سایت های خرید نقره است، شما می توانید جواهرات نقره را با طرح های مشابه طلا، حتی زیباتر تهیه کنید و یا می توانید برا اساس مدل لباس جدید خود یک گردنبد یا گوشواره جدید بخرید و آن ها را با هم ست کنید.

 از دیگر مزایای آن این است که بدون توجه به قیمت آن می توانید آنچه را که دوست دارید بخرید و این به شما این امکان را می دهد که به روز تر و شیک تر جلوه می کنید. ما به شما این نوید را می دهیم در جواهری آریایی آنچه را شما بخواهید با مناسب ترین قیمت پیدا خواهید کرد.

خرید نقره با روکش طلا

نقره یکی از رساناترین انواع فلزات است. رسانایی آن حتی بیشتر از مس است. از آنجایی که نقره جات آریایی 92.5 درصد نقره خالص است و تنها 7.5 درصد آن از آلیاژ تشکیل شده است، این امر زیورآلات آریایی را برای آبکاری طلا ایده آل می کند.

فرآیند آبکاری طلا، به عنوان آبکاری الکتریکی شناخته می شود، که شامل عبور جریان الکتریکی از طریق محلول طلای مایع است. در واقع یون های مثبت در محلول طلا به یک قطعه فلز دیگر مانند نقره جذب می شوند و در نهایت یون های طلا به سطح فلز نقره می چسبند.

 در پایان چیزی که در ازای آن به دست می آورید یک جواهر با کیفیت است که دارای هر دو ویژگی طلا و نقره می باشد. یعنی شما دوام نقره ا را با درخشش بیشتر طلا خواهید داشت. در نتیجه این به شما گزینه های بیشتری برای ست کردن جواهرات برای لباس و مناسب های خاص به شما می دهد.

در پایان باید گفت که جواهرات با روکش طلا بر روی فلز نقره یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب هایی میبباشد برای کسانی است که می خواهند ظاهر و احساس طلای واقعی را بدون برچسب قیمت سنگین داشته باشند.

 خرید اینترنتی زیورآلات نقره

نقره یک فلز کاربردی و همه کاره

نقره به شما این امکان را می دهد که به سادگی ظاهری متفاوت داشته باشید.شما می توانید استایل های متفاوتی را ست کنید که قبلا نداشته اید که این باعث می شود شما جذاب تر جلوه کنید. نقره آریایی همچنین به شما این امکان را می دهد که شخصیت خود را با استایلی جدید ایجاد می کنید. همچنین ترکیب این فلز با سنگ های ارزشمند مانند فیروزه زیبایی انگشتر یا گردنبدتان را دو برابر می کند.

یکی از ترند ترین مد های امروزه استفاده از چندین زنجیر از جنس نقره می باشد که این ترند بسیار در نوجوانان محبوب می باشد. این زنجیرهای زیبای نقره به شما کمک می کند تا ظاهری ظریف داشته باشید. زیورآلات نقره مانند طلا قابلیت اسقاده ی همیشگی در طول روز را دارد. بنابراین، شما همیشه با کمک آن ها یک ظاهر آراسته دارید. یا از دیگر ترند های جهان استفاده از چندین رینگ در یک انگشت می باشد که این حلقه ها معمولا زیبایی خیره کننده ای دارند.

استفاده از زیورآلات نقره آریایی مکمل هر لباسی است. شما می توانید حرفه ای، شیک یا پیچیده و خوش سلیقه به نظر برسید. چه بخواهید بزرگ و جسور باشید یا کوچک و ظریف، زیورآلات نقره آریایی در طرح ها مختلف برای هر سلیقه ای عرضه می شود.

پیشنهاد آخر

زنان در همه جای دنیا از جواهرات به خاطر قدرتی که به آن ها می بخشد، استقبال می کنند. جواهرات می توانند خلق و خوی شما را عوض کنند و به شما احساس توقف ناپذیری دهند.

باید گفت که اگر در یافتن جواهرات مناسب مشکل دارید ،ما در جواهرات آریایی اینجا پاسخ گوی هر سلیقه ای می باشیم.

جواهرات آریایی معتقد است که برای هر بانویی، مقرون به صرفه ترین پیشنهادات را فراهم می کند تا هر روز به بهترین شکل ظاهر شوید. شما می توانید گردنبند، انگشتر، گوشواره، دستبند و ست هدیه جواهرات زیبای ما را در این لینک مشاهده کنید.

نظرات کاربران

نظر بدهید