بارگیری...
خواص گردنبند نقره برای زنان ✔️ قیمت گردنبد نقره

خواص گردنبند نقره برای زنان ✔️ قیمت گردنبد نقره

شما هم به فکر خرید یک اکسسوری جذاب هستید؟! کیفیت زیورآلات برای شما هم اهمیت دارد؟؟
هزینه سرسام آور طلا و جواهرات گرانبها برای شما هم سنگین است؟؟
زیورآلات نقره یک انتخاب محبوب برای خانم ها در تمام سنین است زیرا با معقول ترین هزینه می شود یک گردنبد نقره یا دستبند شیک خرید.
در این مقاله با انواع نقره و خواص آن آشنا می شوید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انواع مختلف نقره

قبل از خرید، باید توجه داشته باشید که سه نوع نقره اصلی در بازار وجود دارد. بیایید نگاهی دقیق به هر یک از آنها بیندازیم.

نقره استرلینگ

نقره استرلینگ رایج ترین نقره موجود در بازار است و در بیشتر جواهر فروشی های نقره یافت می شود.
نقره استرلینگ از 92.5% نقره خالص و 7.5% مس تشکیل شده است. افزودن مس نقره استرلینگ را سخت و همچنین شکل پذیر می کند و کار با آن و ساخت انواع جواهرات مانند گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره را آسان می کند.

قبل از اینکه کارت اعتباری خود را تحویل دهید، باید مطمئن شوید که نقره استرلینگ واقعی می‌خرید. تمام قطعات نقره استرلینگ با علامت 0.925 یا علامت اختصاری "استرلینگ" علامت گذاری و مهر شده اند تا به شما اطلاع دهند که واقعی است.

نقره ی درجه یک

نقره ریز خالص ترین شکل نقره با 99.9 درصد است. نقره ریز ممکن است بهترین نوع نقره برای استفاده در جواهرات به نظر برسد، اما در واقع یک فلز بسیار نرم است. به همین دلیل، می تواند به راحتی آسیب ببیند و در طول زمان تغییر شکل دهد.

بشقاب نقره

فلزی که یک محصول با روکش نقره را تشکیل می دهد در واقع نقره نیست، بلکه فلز دیگری است که سپس با یک صفحه نقره ای نازک روی آن پوشانده می شود. بسته به نوع فلز مورد استفاده، مانند مس، جواهرات شما می توانند بسیار بادوام باشند. با این حال، به دلیل اینکه فقط یک پوشش است، جواهرات با روکش نقره می توانند به راحتی کدر شوند.

سفارش سرویس نقره

خواص گردنبند نقره برای زنان

این فلز گران‌بها علاوه بر زیبایی چشمگیر خود برای سلامتی بدن زنان نیز بسیار مفید است، طبق تحقیقات دانشمندان به همین دلیل است که بین زیورآلات بسیار محبوب است

زمانی که فردی عصبی یا دچار استرس می‌شود گردش خود در بدنش افزایش پیدا می‌کند که این امر بسیار خطرناک است، فلز نقره میزان گردش خون در بدن را کاهش می‌دهد و با تنظیم سوخت‌وساز بدن موجب آرامش و کاهش استرس می‌شود. به همین علت است که برای افراد با فشارخون بالا استفاده از زیورآلات نقره توصیه می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید اکسسوری های فلز نقره را به‌صورت انگشتر، سرویس و دستبند همراه با سنگ‌های درمانی به جواهری آریایی سفارش دهید.

جالب است بدانید که تغییر رنگ نقره به بیماری‌های بدن مربوط می‌شود، زمانی که غدد درونی بدن به خوبی فعالیت ندارد مواد ترشحی درون عرق و غدد چربی روی پوست تغییر می‌کند و فلز نقره به این تغییرات واکنش نشان می‌دهند و به‌مرور زمان سطح نقره اکسید و سیاه می‌شود.

اما اگر زیورآلات نقره شما بیش‌ازحد سفید شده است به این معناست که کلیه‌های شما دچار مشکل شده است.

چگونه از جواهرات نقره خود نگهداری کنید

اگرچه نقره استرلینگ بادوام‌ترین جواهرات نقره است، اما در معرض گرما، هوا یا رطوبت می‌تواند کدر شود. با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که می توانید برای کمک به طولانی شدن آن انجام دهید.

اولین قدم برای نگهداری از جواهرات، خشک نگه داشتن آن است. به یاد داشته باشید که قبل از دوش گرفتن یا شنا، زیورآلات نقره خود را بردارید. عرق و چربی دستان شما نیز می تواند به مرور زمان باعث خوردگی شود. همچنین باید از قرار دادن لوسیون یا سرم روی جواهرات خود اجتناب کنید.

همچنین می توانید زیور آلات خود را در فضای بسته نگهداری کنید تا بیش از حد در معرض هوا قرار نگیرند. کیسه های ضد لکه را خریداری کنید تا در بسته نگه داشتن آنها کمک کنید.

نحوه تمیز کردن جواهرات نقره

تمیز نگه داشتن جواهرات خود  یک راه عالی برای براق و شاداب ماندن آن است. مطمئن شوید که قطعات خود را یک بار در ماه یا در صورت امکان پس از هر بار استفاده تمیز کنید.

پاک کننده یا پولیش جواهرات نقره روش های تمیز کردن عالی هستند. همچنین بسیاری از درمان های خانگی وجود دارد که می توانید به جای پولیش از آنها استفاده کنید. سعی کنید با آب گرم و صابون بشویید. همچنین می توانید از خمیر دندان، بکینگ پودر یا سرکه برای تمیز نگه داشتن نقره خود استفاده کنید.

آیا به نقره حساسیت دارید؟

یکی از دلایل محبوبیت نقره استرلینگ این است که اکثر افراد مبتلا به آلرژی می توانند آن را بدون واکنش آلرژیک بپوشند. فلزات بدون نیکل، مانند نقره، معمولا به دلیل ضد حساسیت بودن شناخته می شوند.

با این حال، یک استثنای کوچک از این قاعده وجود دارد. می دانیم که نقره استرلینگ نیز با 7.5 درصد فلزات دیگر ساخته می شود. اغلب، 7.5٪ مس است، که همچنین بدون نیکل است. با این حال، اگر 7.5 درصد دیگر از فلزات بدون نیکل تشکیل شده باشد، احتمالاً ممکن است واکنش آلرژیک به جواهرات داشته باشید.

یک واکنش آلرژیک می تواند باعث قرمزی و خارش پوست شما شود. برای جلوگیری از این امر، بهترین گزینه استفاده از جواهرات نقره ای است که کمترین احتمال ایجاد واکنش آلرژیک را دارند. 

سرویس نقره زنانه

درک کردن سبک شخصی در خرید اکسسوری

استایل شخصی شما با خرید اینترنتی گردنبند نیز ارتباط زیادی دارد. ندانستن یا درک نکردن سبک شخصی خود قبل از خرید یکی از بزرگترین و رایج ترین اشتباهات خرید گردنبند است. انتخاب گردنبند و سایر جواهرات می تواند بر اساس عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، قد و ترجیح رنگ لباس شما باشد.

نظرسنجی از زنان بین 25 تا 40 سال نشان داد که 35 درصد از زنانی که برای خود جواهرات می‌خرند، طلای سفید را به عنوان اولین انتخاب خود ترجیح می‌دهند. 17 درصد از همین گروه نظرسنجی گفتند که نقره اولویت اصلی آنهاست. پلاتین با 15 درصد در جایگاه سوم قرار گرفت و رزگلد 13 درصد اولویت را به خود اختصاص داد.   

طلای زرد با نرخ ترجیحی 11 درصد وارد بازار شد، در حالی که 9 درصد گفتند که ترجیحی ندارند یا با سبک های فلزی ترکیبی برای گردنبند و سایر جواهرات استفاده می کنند. 

کسانی که رنگ پوست سرد دارند با فلزات سفید مانند نقره، پلاتین و طلای سفید به بهترین شکل به نظر می رسند. خانم هایی با رنگ پوست گرم از رنگ های زرد و رزگلد و همچنین جواهرات برنجی و مسی استفاده می کنند. انواع رنگ پوست خنثی می توانند از فلزات زرد یا سفید استفاده کنند.

پوشیدن زنجیر بلند  باعث می‌شود که این زنجیره‌ها روی گردن‌های کوتاه‌تر و ضخیم‌تر اثر بلندتری داشته باشند. به همین ترتیب، یک زنجیر بلند روی یک فرد با گردن بلند، گردن طبیعی و استخوان ترقوه را صاف می کن

روش های مختلف برای خرید

اگر به دنبال خرید جواهرات نقره و طلا هستید، حتما به جواهر فروشی های معتبر بروید و قبل از خرید نظرات مشتریان دیگر را در مورد جواهر فروشی جویا شوید.
جواهری آریایی با سالها سابقه آماده سفارشات زیورآلات نقره شما با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن است.

نظرات کاربران

نظر بدهید