بارگیری...
خرید اینترنتی سرویس نقره در مشهد

خرید اینترنتی سرویس نقره در مشهد

سرویس نقره از جمله زیورآلاتی است که امروزه طرفداران بسیاری در بین بانوان با سلیقه دارد و در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. چراکه علاوه‌بر درخشندگی و زیبایی، یکی از جواهرات نسبتا گران‌قیمت نیز محسوب می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک هدیه، بسیار مناسب برای عزیزان‌تان باشد.

راهنمای انتخاب سرویس نقره

سبک

درست مانند صنعت مد و فشن، طیف گسترده ای از سبک های مختلف در صنعت جواهرات وجود دارد.
برای خرید سرویس نقره عروس قبل از هر چیزی لازم بررسی کنید به چه سبکی از سرویس های جواهرات علاقمند هستید.
آیا طرفدار سرویس نقره مدرن و ساده هستید، آیا از سبک های کلاسیک خوشتان می آید؟ آیا علاقمند به سنگ های گرانبها هستید؟؟
در نظر داشته باشید سرویس نقره را برای چه موقعیت های استفاده می کنید، برای مثال اگر دوست دارید مرتب از آن استفاده کنید نیم ست های نقره بهترین گزینه هستند.

جواهرات متناسب با رنگ پوست

انتخاب سنگ‌های قیمتی متناسب با رنگ پوست اهمیت بسیار زیادی در جلوه و زیبایی جواهرات دارد. هر چه تناسب رنگ سنگ با تن رنگ پوست بیشتر باشد، جواهر درخشش و زیبایی بیشتری از خود نشان می‌دهد. اصل مهم و کلیدی این امر هم توجه به تن رنگ پوست است.

ما به طور کلی سه تن رنگ پوست سرد، گرم و خنثی داریم که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

پوست سرد

پوست سرد با رگ‌های آبی رنگ قابل تشخیص است. برای این منظور، کافی است بخش داخلی مچ دست خود را زیر نور لامپ یا زیر نور خورشید بگیرید و ببینید ته‌رنگ رگ‌های دست شما چه رنگی است. افرادی که پوست‌های سرد دارند اغلب در زیر پوست خود، لکه‌های قرمز و صورتی مشاهده می‌کنند

پوست گرم

پوست‌های گرم با رگ‌های سبز رنگ قابل تشخیص هستند. برای این منظور، کافی است بخش داخلی مچ دست خود را زیر نور لامپ یا زیر نور خورشید بگیرید و ببینید آیا ته‌رنگ رگ‌های دست شما سبز است یا خیر. افراد با پوست‌های گرم بر روی پوست خود رنگ‌های زرد یا طلایی مشاهده می‌کنند

پوست خنثی

افرادی که هم رگ‌های سبز و هم رگ‌های آبی دارند جزو پوست‌های خنثی یا معمولی دسته‌بندی می‌شوند

هنگامی که مشخص کردید که تن پوست شما گرم یا سرد است، وقت آن می‌رسد که سنگ‌های قیمتی متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. به طور کلی رنگ‌های گرم با هم و رنگ‌های سرد با یکدیگر بیشترین تناسب را دارند. بنابراین، برای پوست گرم، سنگ‌هایی با رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی و زرد مناسب است و برای پوست‌های سرد، رنگ‌های سردی مثل آبی، سبز و بنفش.

هنگامی که تشخیص دادید رنگ پوست شما گرم است یا سرد، زمان آن رسیده است که سنگ های قیمتی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت دارند. به طور کلی رنگ های گرم و سرد بیشترین سازگاری را با یکدیگر دارند. بنابراین سنگ هایی از رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی و زرد برای پوست های گرم و رنگ های سرد مانند آبی، سبز و بنفش برای پوست های سرد مناسب هستند.

طول عمر و هدف

آیا از سرویس نقره برای مهمانی های رسمی استفاده می کنید یا خیر؟؟ آیا فقط قصد هدیه دادن سرویس نقره را به یک شخص دارید؟؟ آیا همیشه به فکر ست کردن لباس با جواهرات خود هستید؟؟ برای خرید سرویس نقره این سوالات هدف شما را از خرید سرویس نقره مشخص می کنند.
گاهی اوقات صرفا جواهرات جنبه یک سرمایه گذاری ارزشمند را دارد. اگر چنین قصدی دارید به سراغ جواهراتی بروید که هرگز قدیمی نمی شوند و طول عمر جاودانه خواهند داشت
هنگام خرید سرویس نقره به این نکته توجه کنید، در صورتی جواهرات شما با کیفیت خواهند بود و سالها عمر خواهند کرد که از جواهر فروشی های معتبر آنها را خریداری کرده باشد.

شما عزیزان می‌توانید سرویس نقره را به‌صورت انگشتر، گردنبند و دستبند همراه با سنگ‌های گرانبها در مدل و طرح های دلخواه به جواهری آریایی سفارش دهید.

سرویس نقره

خواص نقره برای بدن 

بسیاری از خانم ها دوست دارند، بدانند که فواید و مضرات نقره برای زنان چه می باشد؟

در واقع باید بدانید که میزان فواید و ضررهای نقره با یکدیگر قابل مقایسه نمی باشند و نمی توان ویژگی منفی خاصی را در رابطه با مصرف این فلز بازگو نمود.

برای کاهش استرس، تندخویی و فشار عصبی می توان از نقره استفاده کرد.

به همراه داشتن انگشتر نقره، گردش خون را بهبود بخشیده و فشار خون را کاهش می دهد.

برای مقابله با حملات قلبی، می توان از انگشتر نقره در دست چپ استفاده نمود.

برخی داروها دارای مقادیری از نقره هستند و بدون آنکه سیستم ایمنی بدن را ضعیف کنند، بسیاری از باکتری ها و عفونت ها را از بین می برند.

خرید نقره اصل

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب نقره باید به آن دقت کنید تشخیص نقره اصل از نقره تقلبی و فیک است.
نقره با عیاره 925 یا نقره استرینگ با کیفیت‌ترین نقره موجود در بازار است که از آن در ساخت زیورآلات استفاده می‌شود.عدد 925 نشان‌دهنده این است که آلیاژ مورد نظر از 5/92 درصد فلز نقره تشکیل شده است.
تشخیص نقره اصل از نوع تقلبی آن کاری دشواری است اما ما در این مقاله راه‌هایی را به شما نشان می‌دهیم تا نقره اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید..

  • نقره اصل به آهنربا جذب نمی‌شود یعنی خاصیت آهنربایی ندارد. در هنگام خرید نقره از یک آهنربا استفاده کنید اگر زیورآلاتی که انتخاب کرده‌اید به آهنربا جذب شد، نقره شما از کیفیت پایینی برخوردار است.
  • نقره اصل از نظر ظاهری نرم، صادف و یکدست است.
  • نقره‌ای را که قصد خرید آن را دارید، با استفاده از یک پارچه روشن مالش دهید، اگر رنگ پارچه تیره شد نقره انتخابی شما اصل است در غیر این‌صورت کیفیت آن پایین است.

 

نظرات کاربران

نظر بدهید