بارگیری...
راهنمای انتخاب سایز انگشتر

راهنمای انتخاب سایز انگشتر

روش های انتخاب سایز انگشتر

  1. استفاده از جدول تعیین سایز انگشتر
  2. استفاده از برگه تعیین سایز
  3. استفاده از خط کش و کاغذ
  4. استفاده از سایز دور انگشت
  5. استفاده از قطر انگشتر

استفاده از جدول تعیین سایز انگشتر

انتخاب سایز انگشتر دارای روش های متفاوتی در کشور های مختلفی می باشد اما بیشترین روشی که در کشور ما استفاده می شود بهره گیری از روش سایزبندی محیط انگشتر میباشد برای این کار می توانید از جدول تعیین سایز انگشتر استفاده کنید برای به دست آوردن این جدول می توانید آن را از اینترنت دانلود کرده و سایز انگشتر خود را محاسبه کنید.

استفاده از برگه تعیین سایز

برای اینکار ابتدا شما باید برگه انتخاب سایز را دانلود کرده و آن را چاپ کنید سپس انگشتر خود را روی دایره های مخصوص گذاشته و اندازه گیری کنید برای این کار باید توجه داشت که قسمت داخلی انگشتر تمام دایره را پوشش دهد.

استفاده از خط کش و کاغذ

براین این روش ابتدا باید یک نوار کاغذی را با استفاده از خط کش درجه بندی کرده و آن را دور انگشت خود یک بار بپیچانید سپس آخرین درجه ایر که دوره دایره را تکمیل کرده است را به عنوان سایز انگشتر استفاده کنید.

استفاده از سایز دور انگشت

شما می توانید برای این کار ابتدا یک پارچه نواری را با استفاده از مداد و صابون شماره گذاری کرده سپس فقط یک دور آن را دور انگشت خود پیچیده و شماره مورد نظر بر حسب میلیمتر شماره انگشتر شما می باشد.

استفاده از قطر انگشتر

این روش در واقعه آسان ترین روش می باشد زیرا شما می توانید به راحتی تنها با استفاده از یک انگشتر که سایز انگشت شما می باشد و یک خط کش سایز انگشتر خود را انتخاب کنید برای این روش ابتدا انگشتر مد نظر خود را روی یک کاغذ گذاشته و خط کش را به صورت افقی روی آن قرار دهید .هال تعداد میلیمتر ها سایز انگشتر شما می باشد.

مهمترین نکاتی که قبل از انتخاب سایز انگشتر خود باید آنها را رعایت کنید

  1. سعی کنید قبل از اندازه گیری انگشتر خود حتما دستتان را گرم کنید زیرا زمانی که انگشت شما سر باشد به خاطر افت فشار خون سایز انگشت شما کوچکتر از حد عادی آن می باشد.
  2. بهترین زمان برای خرید و تعیین سایز انگشتر عصر ها می باشد.
  3. چندین بار اندازه گیری کنید زیرا اندازه انگشتان می تواند با زمان روز ، دما ، ورزش و سایر عوامل تغییر کند ، بنابراین شما باید به دنبال سازش خوبی باشید: اندازه حلقه ای که برای شما مفید است چه دستان شما گرم باشد و چه سرد ، هرگز خیلی شل یا دردناک نباشد. به به همین دلیل توصیه می کنیم مشتریان اندازه انگشت خود را بیش از یک بار اندازه گیری کنند ، به طور ایده آل در زمان های مختلف روز و به طور ایده آل در هر دو روز سرد و گرم.
  4. توجه داشته باشید که انگشتر باید به گونه ای باشد که به راحتی و بدون احساس هیچ گونه دردی از برآمدگی انگشت عبور کند
  5. همچنین انگشتر باید به گونه ای باشد که از انگشت شما نیفتد.
  6. توجه کنید که حتما انگشتی را اندازه گیری کنید که قصد خرید انگشتر را برای آن دارید.

انتخاب سایز انگشتر نامزدی

به یاد داشته باشید که ندانستن اندازه حلقه لازم نیست طرح پیشنهادی شما را خراب کند. با استفاده از ایده های بالا بهترین تخمین خود را داشته باشید و در صورت شک ، نیم سایز را انتخاب کنید.

انتخاب سایز انگشتر با استفاده از نخ

شما می توانید اندازه حلقه خود را با استفاده از نخ یا شاید یک مورد رایج تر در خانه خود ، نخ دندان اندازه گیری کنید. یکی از این ابزارهای اندازه گیری را بردارید و آن را در اطراف انگشت خود بپیچید ، جایی که نخ یا نخ اول با قلم همپوشانی دارد را مشخص کنید. سپس آن را با خط کش بچسبانید و طول آن را برحسب میلی متر بردارید.

با اندازه حلقه های استاندارد ، هر نیم اندازه تا 0.4 میلی متر افزایش می یابد ، با اندازه 3 برابر 14 میلی متر ، اندازه 3.5 برابر 14.4 میلی متر ، اندازه 4 برابر 14.8 میلی متر و غیره. اندازه حلقه های رایج برای زنان 6 (16.5 میلی متر) ، 6.5 (16.9 میلی متر) و 7 (17.3 میلی متر) است. برای مردان ، رایج ترین اندازه ها 10 (19.8 میلی متر) ، 10.5 (20.2 میلی متر) و 11 (20.6 میلی متر) است.

بهترین ابزار های انتخاب سایز انگشتر

بهترین ابزارهای اندازه گیری انگشتر  به دو دسته تقسیم می شوند: یک نوار اندازه گیری نازک یا یک جا کلید که دارای شیب اندازه حلقه است. Peacock Jewels دارای یک نوار اندازه گیری با درجه بالا است که مانند یک کمربند کوچک عمل می کند ، دو با نشانگر فلزی کشویی برای اندازه حلقه شما .اندازه حلقه ها از 1 تا 17 برای زنان ، مردان و کودکان اندازه گیری می شود.

کلام آخر

ما در این مقاله معمولا بیشتر راه های انتخاب سایز انگشتر را به شما آموزش دادیم اما باید توجه داشت که برای انتخاب یک انگشتر باید توجه و دقت خاصی را به خرج دهید تا بتوانید یک محصول مناسب و اندازه انگشت خود را پیدا کنید.برای این کار علاوه بر راه های ذکر شده در بالا شما می توانید با تحقیقات بیشت یک راه مطمئن را پیدا کنید .

 

 

نظرات کاربران

نظر بدهید